__dsc8068_resized

Health First

Αγαπητοί επισκέπτες του Filoxenia Apartments στα Κύθηρα,

Εκ μέρους όλης της ομάδας του ξενοδοχείου μας και μετά από τις πρωτόγνωρες καταστάσεις που περάσαμε και συνεχίζουμε να επηρεαζόμαστε όλοι μας λόγω της πανδημίας COVID-19 θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τις αλλαγές και τα μέτρα πρόληψης που θα ισχύσουν τη φετινή σεζόν.

 

Η επίσημη έναρξη λειτουργίας ορίζεται στις 15 Ιουνίου 2020

  1. Το ξενοδοχείο μας πιστοποιήθηκε από το Ξ.Ε. με το σήμα Health First και πληροί όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα που ζητούνται από τον ΕΟΔΥ και το Υπουργείο Υγείας για την ασφάλεια επισκεπτών και εργαζομένων.
  2. Το προσωπικό μας είναι εκπαιδευμένο για την τήρηση όλων των υγειονομικών πρωτοκόλλων.
  3. Σχέδιο δράσης και συντονιστής για την εφαρμογή σχεδίου σε περίπτωση ύποπτου κρούσματος.
  4. Για τους σκοπούς δράσεων προστασίας της δημόσιας υγείας η διεύθυνση του καταλύματος, οφείλει να διατηρεί αρχείο όλων των ατόμων που διαμένουν στο κατάλυμα, στοιχεία επικοινωνίας, όνομα- εθνικότητα, τηλέφωνο, email, ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης ώστε να καθίσταται δυνατή η επικοινωνία με τις στενές επαφές τυχόν κρούσματος COVID-19, που ενδέχεται να ταυτοποηθεί εκ των υστέρων.
  5. Με μεγάλη προσοχή στον κανονισμό GDPR – Προστασία Προσωπικών Δεδομένων, οι επισκέπτες ενημερώνονται ότι τηρείται αρχείο.
  6. Έντυπη ενημέρωση στην υποδοχή και σε όλους τους επιμέρους κοινόχρηστους χώρους σχετική με τους κανόνες προστασίας.

 

ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΑΝΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

  1. Παρακαλούμε να κρατάτε τις απαραίτητες αποστάσεις 2 μέτρων.
  2. Διατίθεται αντισηπτικό για χρήση του πελάτη σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους.
  3. Το κατάλυμα διαθέτει μάσκες μιας χρήσης σε περίπτωση που ο επισκέπτης αισθανθεί αδιαθεσία.
  4. Τακτική απολύμανση των επιφανειών υποδοχής.
  5. Ειδικός εξοπλισμός medical kit σε περίπτωση ύποπτου κρούσματος.
  6. Ανάρτηση ενημερωτικής πινακίδας βασικών υγειονομικών οδηγιών.
  7. Δυνατότητα check in – check out σε εξωτερικό χώρο.
  8. Συνιστάται η αποφυγή συνωστισμού.
  9. Ηλεκτρονική πληρωμή δαπανών.
  10. Απολύμανση των κλειδιών μπροστά στον επισκέπτη.
  11. Ο επισκέπτης κρατάει κατά τη διαμονή του το κλειδί και το παραδίδει στον υπάλληλο πριν το check out.
  12. Check out πριν τις 11.00 / check in μετά τις 15.00.
  13. Η μεταβολή αυτή της χρονικής διάρκειας είναι υποχρεωτική για να διασφαλίζεται ότι μεταξύ πελατών το δωμάτιο καθαρίζεται σχολαστικά, ακολουθείται επαρκής φυσικός αερισμός και απολυμαίνεται με ατμό.
  14. Απαγόρευση εισόδου στα δωμάτια σε μη διαμένοντες.
  15. Ενίσχυση υπηρεσιών υγιεινής σε κοινόχρηστους χώρους.
  16. Καθαρισμός του δωματίου και φυσικός αερισμός.
  17. Απολύμανση του δωματίου με ατμό και τοποθέτηση ειδικής ταινίας στην πόρτα πριν την άφιξη.
  18. Εξοπλισμός προσωπικού με μάσκες, γάντια, ρόμπες μιας χρήσης, κλειστά παπούτσια.
  19. Ανεξάρτητες κλιματιστικές μονάδες σε κάθε δωμάτιο.
  20. Απολύμανση των φίλτρων κλιματισμού πριν την άφιξη του επόμενου επισκέπτη.
  21. Ατομικά αντισηπτικά στα δωμάτια.
  22. Μη συχνός καθαρισμός δωματίου κατά τη διάρκεια διαμονής, παρά μόνο κατόπιν αιτήματος του πελάτη.
  23. Κατάργηση καθημερινής αλλαγής ιματισμού και κατόπιν αιτήματος του πελάτη.
  24. Τοποθέτηση καλύμματος μιας χρήσης στα χειριστήρια της τηλεόρασης και του κλιματιστικού.
  25. Όλες οι υφασμάτινες επιφάνειες καθαρίζονται με σύστημα ατμού.
  26. Απομάκρυνση διακοσμητικών αντικειμένων στα δωμάτια.
  27. Απομάκρυνση κοινόχρηστων αντικειμένων, όπως μενού, περιοδικά ή διαφημιστικά.
  28. Χάρτης του νησιού παραδίδεται κατά την άφιξη.
  29. Η υπηρεσία καθαρισμού του ιματισμού παρέχεται από εξωτερικό συνεργάτη, με έλεγχο και τήρηση των απαιτούμενων κανόνων και παράδοσης με τον κατάλληλο τρόπο.
  30. Κατά την κατανάλωση ποτών στο μπαρ παρέχονται μόνο συσκευασμένα συνοδευτικά.
  31. Room service χωρίς επιπλέον χρέωση.
  32. Πρωινό θα σερβίρεται a la carte στον αίθριο χώρο του ξενοδοχείου ή περιμετρικά στον χώρο της πισίνας με διευρυμένο ωράριο για την αποφυγή του συγχρωτισμού.
  33. Επιλέξτε την ώρα που επιθυμείτε το πρωινό σας!

 

ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΙΣΙΝΑΣ

  1. Ωράριο λειτουργίας πισίνας: καθημερινά από 9.00 έως 14.30 και από 18.00 έως 21.00.
  2. Σωστή λειτουργία και συντήρηση των συστημάτων χλωρίωσης.
  3. Έλεγχος επιπέδων χλωρίου κατά την διάρκεια λειτουργίας κάθε 4 ώρες με τήρηση αρχείου καταγραφής.
  4. Μέτρηση τιμών pH κάθε 8 ώρες κατά την διάρκεια λειτουργίας με τήρηση αρχείου καταγραφής.
  5. Ο μέγιστος αριθμός λουόμενων εντός της πισίνας δεν θα είναι μεγαλύτερος από έναν λουόμενο ανά 5 τ. Μέτρα επιφάνειας νερού.
  6. Υποχρεωτική χρήση των ντους που εξυπηρετούν τις εγκαταστάσεις της πισίνας πριν και μετά τη χρήση της.
  7. Το κατάλυμα διαθέτει σαμπουάν και αφρόλουτρα καθώς και υγρό αντισηπτικό κατά την είσοδο στα αποδυτήρια.
  8. Οι ξαπλώστρες πισίνας θα βρίσκονται σε απόσταση τουλάχιστον 2 μέτρων για επισκέπτες που διαμένουν σε διαφορετικά δωμάτια.
  9. Χρήση υλικών αποτελεσματικής απολύμανσης σε ξαπλώστρες και έπιπλα.
  10. Το ξενοδοχείο διαθέτει πετσέτες πισίνας που καλύπτουν το σύνολο της επιφάνειας.
  11. Απολύμανση πριν τη χρήση από επόμενο επισκέπτη.

 

Και στις διακοπές μας παραμένουμε όλοι ασφαλείς!

ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ 3 ΕΠΙΛΟΓΕΣ


  • Εγγύηση καλύτερης τιμής


  • Αποκλειστικές προσφορές


  • Δυνατότητα check in/check out, πριν ή μετά την προβλεπόμενη ώρα -βάσει διαθεσιμότητας

Μοναδικές Προσφορές

2 ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Κάντε κράτηση & επωφεληθείτε.

#FILOXENIA

Ξεχωριστή Εμπειρία Διαμονής

Traveller Review Awards 2020!
It’s been another year of incredible experiences, and our guests have spoken.
We are officially a 2020 award-winner!!
#morethananumber and #bookingcom #kythira
Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το Νέο Έτος από την οικογένεια του Filoxenia Apartments στα Κύθηρα!
We wish you a Merry Christmas and a Happy New Year from all Filoxenia Apartments family!
#merrychristmas  #GreeceXmas #kythira #kythirahotels
Breakfast by the pool
#greekbreakfast #kytherianproducts #kythirahotels
Ocean view

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ